Tytuł dotyczy walki o klienta stacji koncernowych z małymi stacyjkami paliw przy pomocy stosowania cen dampingowych.Ceny te są równe lub nawet niższe od cen zakupu paliwa.Na taką obniżkę mogą sobie pozwolić jedynie najwięksi na rynku paliw.
Oczywiście na tym zyskuje klient o to jest bardzo dobre w dobie galopujących cen paliw
Mali dystrybutorzy paliw ,ci najbardziej wytrwali dociągną do końca 2012r,Jest to prawdopodobnie ostatni termin wejścia w życie Ustawy o modernizacjach stacji paliw,Na razie nic nie wskazuje na ewentualne przedłużenie tego terminu.A żeby spełnić warunki Ustawy /numer podany w innym poście/należy zainwestować co najmniej kilkset tysięcy złotych,a na to małych inwestorów nie stać.Zresztą taka inwestycja z uwagi na marne marże po prostu się nie opłaca.
I w efekcie na rynku zostaną tylko koncerny i stacje z nimi współpracujące.
Strona firmy www.uran.com.pl.
Oczywiście na tym zyskuje klient o to jest bardzo dobre w dobie galopujących cen paliw
Mali dystrybutorzy paliw ,ci najbardziej wytrwali dociągną do końca 2012r,Jest to prawdopodobnie ostatni termin wejścia w życie Ustawy o modernizacjach stacji paliw,Na razie nic nie wskazuje na ewentualne przedłużenie tego terminu.A żeby spełnić warunki Ustawy /numer podany w innym poście/należy zainwestować co najmniej kilkset tysięcy złotych,a na to małych inwestorów nie stać.Zresztą taka inwestycja z uwagi na marne marże po prostu się nie opłaca.
I w efekcie na rynku zostaną tylko koncerny i stacje z nimi współpracujące.
Strona firmy www.uran.com.pl.
Prosimy o odpowiedź na kilka pytań, które pozwolą nam lepiej dopracować koncepcję narzędzia umożliwiającego wieloaspektową optymalizację kosztów i procesów związanych z użytkowaniem pojazdów spalinowych oraz dostarczeniu narzędzi do efektywnego wsparcia sprzedaży i konkurencyjności oferty stacji paliw.
OdpowiedzUsuńhttps://docs.google.com/forms/d/1Jbvr-eolccxI9m_qSOwqlmp3VjpBSnfWLG7S2KtvBg8/viewform?pli=1